Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: thyrax 》netelroos

thyrax 》netelroos 3 jaren 2 maanden geleden #11948

  • Agnita
  • Agnita's Profielfoto
  • Offline
  • Gast
  • Berichten: 1
Ik slik al 15 jaar thyrax , kan het zijn dat ik daar nu een huidziekte van gekregen heb . Sta stijf van de jeuk en volgens de dokter heb ik nu netelroos. Zou het helpen als ik een ander schildklier medicijn ga slikken . Heeft iemand anders ook deze klachten ...ik hoor het graag ;)
The administrator has disabled public write access.

thyrax 》netelroos 3 jaren 2 maanden geleden #11949

  • tjitskeb
  • tjitskeb's Profielfoto
  • Offline
  • Senior
  • Berichten: 39
  • Ontvangen bedankjes 9
Meestal reageer je op de hulp/vulstoffen die naast het synthetisch schildklierhormoon in een tablet zitten. Het ene merk bevat weer andere hulpstoffen dan het andere. Ik kreeg extreme jeukaanvallen van het gebruik van Euthyrox terwijl ik dat met Thyrax niet had. Het valt dus te overwegen om van product te veranderen, maar dan moet je wel rekening houden met het feit dat je schildklierwaarden kunnen schommelen en je opnieuw ingesteld moet worden.
The administrator has disabled public write access.
Tijd voor maken pagina: 0.045 seconden
Gemaakt door Kunena