Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Voorstellen en direct een vraag

Voorstellen en direct een vraag 3 jaren 3 maanden geleden #12209

  • mettari
  • mettari's Profielfoto
  • Offline
  • Expert
  • Berichten: 118
  • Ontvangen bedankjes 18
Hoi ghismoo,

ik zou inderdaad een doorverwijzing vragen na de internist.

Toevallig had ik 6 weken terug Tsh 1,0 Ft4 13.. hele rare combi ongv net als die van jou. Ik moest van mijn internist ophogen met 25 mg euthyrox ..ik heb toen 3 weken daarna geprikt ( voelde mij zooooo erg slecht!) binnen 3 weken Tsh 11 ft4 14.. harstikke traag toen maar weer opgehoogd met 25 mg euthyrox..

Voel mij nog steeds sh*t vrouw van 80 zo voel ik mij waar alles aan mankeert van hoofd tot ademhaling tot evenwichtsverlies en ga zo maar door een hele waslijst.

En dan nog een peuter en een baby om voor te zorgen. Valt helemaal niet mee!!

Je kan ook vragen om wat eerder te prikken het is jouw lichaam en jij voelt het beste aan. 6 weken vind ikzelf ook erg lang wanneer je je slecht voelt
The administrator has disabled public write access.

Voorstellen en direct een vraag 3 jaren 3 maanden geleden #12214

  • Nienke1982
  • Nienke1982's Profielfoto
  • Offline
  • Junior
  • Berichten: 15
Vreselijk is het he.....
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje ( zie mijn verhaal bij voorstellen, PCOS Hashimoto en kinderwens )

Mijn huisarts maar ik heb het idee ook mijn internist lijken er te weinig vanaf te weten en zich vooral aan de "regels" te houden.

Vanaf donderdag stap ik over naar een nieuwe medicijn omdat de thyrax natuurlijk bijna op is....
Maar ik voel me ook al een tijd afschuwelijk en als moeder kun je dat er al helemaal niet bij hebben natuurlijk..

Sterkte
The administrator has disabled public write access.

Voorstellen en direct een vraag 3 jaren 3 maanden geleden #12219

  • ghismoo
  • ghismoo's Profielfoto
  • Offline
  • Junior
  • Berichten: 10
Nou, de huisarts wil me dus niet doorsturen naar een endocrinoloog omdat dit nog werk is wat door de huisarts zou moeten gebeuren..... Nu maar een afspraak gemaakt voor morgenavond om aan te geven dat dit zo niet gaat. Ik vind het gewoon raar dat nu ineens de T4 zo omlaag is gegaan terwijl de dosering thyrax verhoogd is. Net alsof er een probleem zit in de absorptie ofzo. En ik zit nu al op 150 mcg thyrax dus om dat nog maar weer te gaan verhogen lijkt me ook niet logisch (uitgaande van de richtlijn 1,8 mcg/kg) aangezien ik al boven de waarde zit die ik volgens de richtlijn nodig zou hebben. Het voelt voor mij niet logisch om nu maar te verhogen en 6 weken aan te kijken.

Heeft iemand hier wellicht ervaring met problemen in de absorptie? Dus dat je eerst een periode (vrijwel) klachtenvrij bent en dan ineens je waardes kelderen bij gelijke of hogere dosering thyrax?
The administrator has disabled public write access.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.038 seconden
Gemaakt door Kunena